Thursday, September 4, 2014

4.7 miles

Labor Day 放假,老公一早去踩單車。其實我都好想跟埋去跑步,因晌 trail 跑容易跑長 D。不過老公約咗人一早踩,冇咁熱,人仔未起身,我唯有晌屋企啦。

其實晌屋企附近跑都得嘅,不過跑唔長。不過呢日我決定要跑長 D. 人仔一起身,換好衫,就推埋佢出去跑啦!

呢日跑咗兩個大圈,4.7 mile, 應該係生完之後跑得最長㗎一次!速度慢,不過推住個仔跑,算係咁啦!

呢排差不多隔日跑,不過每次都跑好短。咁都好過冇!一唔跑個肚就出嚟啦,呢個係我跑㗎動力!哈哈!


4 comments:

  1. 加油! 你都跑得好好, 我日後生完都要做多D運動. ^^

    ReplyDelete
  2. 努力加油!支持地地!;)

    唉!我個肚腩差不多遮蓋哂我嘅腳趾啦,我都要努力下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一齊努力啦!做運動除咗可以減肥之外,仲有好多好處㗎!

      Delete