Monday, September 15, 2014

講嘢大躍進!

上兩個月,人仔開始跟我口水尾講嘢,不過多數都係學倒個發音,但係就未識運用。今個月,佢突然開竅咁,除咗跟我講多咗之外,仲識運用。例子見倒車會指住講"車",想食肉會講"肉",見倒烏蠅會講"拍"叫我去拍烏蠅。其中一樣得意㗎係,佢會用"yea"嚟示意好或者係!正一 ABC!

依家佢學講嘢學得好快,日日都有新字,又開始溝通倒,真係好開心呀,等佢開金口等咗好耐啦!等我嗱嗱聲 blog 底佢!

20 個月
媽媽,爸爸
試過跟倒我講"拍""拆"
有時玩緊車時講"車",有一次講"train"

21個月
跟口水尾講過:抹,花,爬,波,祙,飛,mall,peek-a-poo

未到 22個月
適當時候講
花, 車, 爸爸, 媽媽, 轆, 波, 飛, 屋, 包, 泊/拍, 蝦, wol wol (狗), 黑, 爬, bear bear, 拆, 褲, 抹, , 婆婆, 嫲, 爺, 坐, peek-a-poo, 兔, 踩, 肉, 抱, 貓
唔正: 菜, 麵, 芝士, 跌咗, 行, 飽, 1, 2, 樹, 砌, truck, 橙, 坐


6 comments:

  1. 佢地愈大就愈學野快,你遲下都小心自己既用詞呀!

    ReplyDelete
  2. 人仔有咁大進步,真係叻仔!
    等左咁耐,見到小朋友有咁明顯進步,真係好開心架^0^

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 佢越嚟越有主見,睇嚟好快就咩都 "no"。。。

      Delete