Monday, September 22, 2014

DIY 水龍頭延伸器

之前見有媽媽 blogger 淘水龍頭延伸器,得意又實用。依家人仔唔夠高洗手,需要買返個啦。可惜呢邊冇得淘,街又見有得買,唯有 DIY 啦!

本來諗住用個 lotion 樽剪開佢,但之後見條 pool noodle,剪出適合長度,劏開佢,套住個水龍頭,再用條絲帶固定佢咪得囉!


呢個方法,易過用 lotion樽呀!









8 comments:

  1. DIY強人呀!
    不過咩係pool noodle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pool noodle 係一條長"奶奶"㗎發泡膠嘢,比人晌泳池玩。呢邊好興,不過我諗香港冇乜,咁長帶出街唔方便。

      Delete
  2. 好勁呀,不過屋企無pool noodle 呀。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我晌 dollar store 買㗎,不過你邊開始涼,依家可能難揾 D...

      Delete
  3. 我都有諗過自己用外賣膠杯整㗎,不過香港淘寶太方便就無整到啦

    ReplyDelete
  4. 好聰明既辦法呀!有機會我都介紹俾朋友先~~ ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有用就好喇!我諗唔用 pool noodle 可以用其他嘢。

      Delete