Thursday, September 11, 2014

返工? home preschool? 生多個?

先排申請咗一份 full-time 工,琴日有個 phone interview, 其實係 screening 至啱。同個人傾吓傾吓,就諗起好多工作上想發展㗎嘢。其車呢排開始揾工,係因為老公想轉行,又或者自己做生意。係㗎話我就要做嘢,咁至有穩定收入同 Benefit.

我做嘢㗎話,人仔就要返學/ daycare. 而且應該唔會生多個,因為我地無人幫,老公又極反對放 baby 去 daycare。。。

如果我唔返工呢,咁我有興趣嘗試 homeschool 到人仔五歲。依家每日睇住佢有進步,好有滿足感!亦可能會生多個,反正我都係留晌屋企,最多做吓 part time, 好似依家咁。。。

其實要生就差不多時候㗎啦,唔係兩個年齡會差得遠,冇咁好玩。。。 不過都仲係諗唔掂。。。

14 comments:

  1. Replies
    1. 兩個一齊玩係好開心嘅,不過一齊曳就煩啦!哈哈!

      Delete
  2. 生多個啦,開心D架!
    同埋我覺得人仔應該返學,等佢習慣下同其他小朋友玩呀!

    ReplyDelete
  3. It really depends on 人仔 and your family.

    Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much! Yea, every family is different.

      Delete
  4. Replies
    1. 佢都係一半半啦。佢最大 concern 係家庭經濟同事業。

      Delete
  5. 我都同意生多個,等人仔有個伴,而且你地家又會熱鬧 D,仲開心啊~
    你HONEY呢,佢有咩諗法呀 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有多個係真係熱鬧 D 嘅。幾個月前人仔表姐嚟探我地,兩個細路走嚟走去玩,好開心!

      Delete
  6. 生多個熱鬧D人仔又多個伴,不過真係要犧牲D嘢,同老公慢慢企清楚再決定啦

    ReplyDelete
  7. 你人仔才兩歲幾,慢慢來唔駛急呀,我等到大仔四歲幾生第二個,一來好好profit一下大仔,二來大仔又會明白,到現在他們兩個都玩得好好
    生多個啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 差四年都玩得埋,咁我都仲有時間考慮喎!

      Delete