Monday, September 8, 2014

Parent amd tot swim class

我同老公都覺得比人仔上吓游水堂好,等佢熟習吓水性,安全 D.

屋企附近有個 community center 有 parent and tot swim class, 我就同人仔報名。$60 上 7 堂,都唔平㗎,特別係當其他 class 都係唔洗錢㗎時候,呢樣就顯得特別貴啦。。。

報咗名之後我至諗,同佢去游水我又要落埋水,要同佢換衫自己又要換。。。等陣佢驚唔肯落水,又或者突然大喊咪煩。。。又或者可能佢玩到唔捨得走又係煩。。。咁咪揾著我嚟攪?其實會唔會大少少至學會好 D 呢?

不過既然名已報,錢已比,咁就照去啦!

今日上第一堂。大家晌水度介紹完就唱吓歌,拍吓水,跟住晌水度吹泡泡, pass 人仔去老師度, 瞓上浮板踢腳,坐池邊"飛"落嚟我接住佢(要用特別技巧接,等佢會背浮住瞓晌水度,呢個我唔多明,下堂再試。。。)

見佢玩得開心,我就覺得值得啦!其實去都覺得幾好玩!嘻嘻。。。期待下星期再上堂!

14 comments:

  1. 親子泳班有媽咪陪玩水,人仔實好開心啦! ^^
    乜原來其他class係會唔駛錢架? 咁著數? *0*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,呢邊有類似 playgroup 㗎班唔洗錢,仲有圖書館 storytime 都係免費。交咁多税,應該享用吓嘅,嘻嘻…

      Delete
  2. 學游水好呀,幫助佢強化肺部之餘仲prepare佢將來high school嘅swiming test!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,你諗得好長遠呀!
      希望佢會鐘意游水啦!

      Delete
    2. "記憶猶新"⋯⋯當年日日PE都要游,曬到燶咁濟嘛!

      Delete
  3. 早啲學游水都好呀,襯人仔仲細未識驚,好似我咁大個先游水真係難學好多呀 T.T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係大個先學游水架. 雖然都學得識, 但啲泳姿就...

      Delete
    2. 學識都好呀,唔洗驚浸親!

      Delete
  4. 其他class都唔洗錢咁開心??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度 D 圖書館呀,社區中心呀,有堂比小朋友上㗎!都係唱遊吓,聽吓故事咁囉!

      Delete
  5. 細個學游水好呀,至少令佢唔好怕咗游水先,我之前都係自己湊燒腩仔去上親子班,真係幾麻煩同多嘢帶㗎,不過小朋友玩得開心乜都抵

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係希望佢唔好怕水,安全 D。
      見佢地開心就唔覺得煩啦!

      Delete
  6. 都吾算好貴...不過佢地玩得開心都值既!

    ReplyDelete