Monday, August 26, 2013

易湊?難湊?

人仔個表妹兩星期前出世,令唔夠九個月㗎人仔榮升表哥!表妹在香港,所以未有機會見。不過聽講表妹好易湊,一星期唔夠就夜晚十一點瞓到朝早六、七點。食得快,食完就瞓,冇咩點喊!如果人仔係咁就好啦!

人仔頭幾個月成日喊,之後有濕疹,而瞓方面,到依家半夜仲成日醒。我好多時會諗,係咪我有咩做得唔好,係咪我食咗D咩令人奶有嘢令人仔食咗唔舒服?見倒表妹咁易湊,又聽過第二D BB 易湊難湊之處,令我覺得BB㗎本性,有部份係天生,係我改變唔倒。所以我唔應該咁自責,盡咗力就得!

亦因為咁,湊BB唔可以一本通書睇到老。例如訓練BB瞓教,有人用cry it out 㗎方法,由得個BB喊,幾日之後個BB就識得自己瞓,有人要訓練幾星期至得,有人訓練咗幾日,發覺BB仲喊得緊要,要用第二D方法至得,又或者繼續半夜抱佢比佢食奶。所以做媽媽㗎,唔可以只係聽人講要點點點,唔可以咁咁咁... 

有好多人話媽咪通常最了解BB,有直覺,知道咩係對個BB最好最有效。我覺得我好似仲係摸索緊,有時直覺啱,有時唔啱。希望我可以再了解佢多D,令佢易湊D!

No comments:

Post a Comment