Monday, August 12, 2013

一個?兩個?

以前覺得一係唔生,一生就應該生兩個,等佢地有個伴。依家老實講,我有D保留。其實人仔出世𠴱一刻,我心裡想,以後都唔生,因為生𠴱下都幾辛苦!

之後慢慢唔記得生仔時架痛,又見人仔好得意,所以都冇咁抗拒生多個,但最快都要等老公畢業之後。不過最近唔知係唔係人仔半夜又再成日醒,定係見得D怨婦多,攪到我唔想再生。一來我想快D可以瞓好D,二來我唔想我生咗兩個之後都加入怨婦行列,見親人就投訴湊仔辛苦,所以對於生多個,我有所保留...

生唔生多個係重大決定,而且要生就最好唔好拖咁耐,但這一刻你問我,我會話唔想生....

No comments:

Post a Comment