Tuesday, August 13, 2013

營養學

其實我一向都對營養學好有興趣。上網睇書有時都會睇D關於營養學架資訊。都唔明點解讀大學時冇想過讀營養學,一堂都冇take過!依家我有想過讀返個營養學學位然後做營養師。但由於物理治療師人工高D又易搵工D,所以再花錢同時間去讀係唔化算。

今日返工唔係咁忙,所以就睇下D營養師㗎note.原來做醫院㗎營養師都唔簡單!要因應病人㗎lab values, 食㗎藥同medical conditions 而判斷病人在營養上㗎需要。我要讀的話,真係有排讀!而且我以前冇讀過bio chem 同organic chem, 所以都好難讀倒個degree. 

不過我相信我繼續自學。咁有用㗎知識,識多D,對自己有用之餘,又可以幫人,點解唔學呢?

No comments:

Post a Comment