Monday, August 19, 2013

聯合國

LA 係一個有好多唔同種族人居住㗎地方。我响醫院做嘢,當然會遇到好多唔同國籍㗎病人。好似今日,就有墨西哥人,越南人同波蘭人。幸好,佢地都有親戚在場,可以幫手翻譯,如果唔係,就要揾吓有冇職員講種話,否則就雞同鴨講,指手畫腳!

我工作環境中最普遍㗎外語係西班牙文,好多時都可以揾倒同事翻譯,不過如果自己識幾句,咁會方便好多。我一直都好想學,試過上網學,不過唔係好學倒。今日同個同事傾開,佢話佢識少少西班牙語,可以應付醫院工作。我問佢點學,佢話都係病人教,一邊做,一邊問。其實來來去去都係要講嗰幾樣嘢,所以問得多,講得多,自然識!又係喎!我都有從病人中學,不過只係學吓數數字識hell咁,冇諗過咁問問吓會可以問到溝通倒,等我努力問多D學多D, 希望可以學到應付倒工作啦!

No comments:

Post a Comment