Sunday, August 11, 2013

生命無常

最近有兩個cases,不得不令我感嘆生命無常!


前幾日有個eval係一個晌ICU架病人。佢需要呼吸機維持生命。通常,咁嚴重架病人我地都做唔倒D咩。我同個同事eval 個病人架時候,想扶佢坐,但未坐起,血氧已經跌咗D,而且個病人完全participate唔倒,係半昏迷狀態,所以我決定佢暫時唔適合接受物理治療。

兩日後,我在ICU見另一個病人。同事指住之前個病人個床位同我講,𠴱位病人情況冇好轉,因某原因,醫生在病人家屬同意下,停止呼吸機,讓病人慢慢離去。𠴱一刻我望住個用簾圍住,冇燈光架床位,。知道有一個生命正慢慢離去,覺得好可惜。前兩日我仲同個病人架家屬傾過,佢地話病人做完個小手術就急轉直下,之前佢仲可以自己行... 我相信佢架家屬一定好難過。

***

另外一個五十多歲架病人,入院前兩星期跌斷腳,做完手術之後去咗老人院rehab.之後發現有感染所以再入院。我eval佢時都覺得奇,雖然佢一隻腳係non-weight bearing,但咁後生,應該都可以返倒屋企,點解佢會去咗老人院呢?eval時佢企唔倒,只係可以免強坐起身,活動能力比我預期中低。不過佢好motivated,又好合作。第二日我返工時見佢discharge咗,我諗佢可能係去返老人院,我仲心諗點解今次咁有效率?平時D discharge都要起碼一兩日。過幾日,有個同事同我講原來𠴱位病人當晚過咗身....
  


生命真係無常,要好好珍惜!

No comments:

Post a Comment