Monday, August 26, 2013

西班牙文速成班

上星期聽完個同事講話佢從病人中學西班牙文,令佢足以應付工作。今日我就有個講西班牙文,又識少少英文㗎病人,於是我就問下佢一D字㗎西班牙文。點知佢非常積極咁教我。見到咩都指住然後講個西班牙文比我聽。門、窗、出口、藍色、洗手間、手、腳、室外....

又多又快,我只係記得好少,不過我都記得幾個有用的。

walk=caminar
pain=dolor
stairs=escalera
walker=caminante
patient=paciente
個病人真係好積極咁教,佢仲叫我要 práctica práctica, 練多D! 

No comments:

Post a Comment