Wednesday, April 29, 2015

2歲5個月

又一個月了!
食:
鐘意食嘅可以食好多,唔鐘意就食好少。佢唔食就休得佢。
繼續 snack time 只比水果或者飲吓奶,以前最愛㗎餅都好少食了,否則會影響正餐。
瞓:
有時半夜會醒,特別係病㗎時候,好在多數好快瞓返,希望佢可以瞓好啲。 nap time 盡量比佢返屋企瞓,會瞓倒差唔多兩個鐘。如果晌車度瞓,最多瞓一個鐘就起身,跟住就算眼瞓都唔肯再瞓,唔夠瞓,易忟憎,好煩。
Potty training:未成功。其實佢識晌廁所 pee,但唔肯定時去,poop 就未得,又唔會同我講。無論我點鼓勵佢,講道理,話佢,都係唔肯,依家仲開始抗拒。 poop 緊時會叫我走開,叫我去做嘢,跟住唔肯換 diaper, 仲同我講冇 poop 。所以依家暫停,或者等佢 ready 時再試過。唉,我諗係自己心急,比咗壓力佢,有時都覺得好 frustrated。
活動能力:
可以由小石級跳落地,單腳企倒1~3秒。
幾個月前買咗架三輪車比佢,腳唔角長踩唔倒。依家腳夠長啦,但未踩倒,可能唔夠力。
小肌肉發展;
做倒V 字手勢同舉手指公手勢。
開始識用剪刀,佢唔肯比我教佢,我就休得佢自己探索,估唔到佢又剪倒吓喎!
開始識用筷子,但成功率低。
認知:
呢排好鐘意數嘢,數倒1-10。但係成日亂數,明明得兩個蘋果、三個人,佢都係會數到九!哈哈!
溝通:
好鐘意問“呢個咩嚟㗎?”/“呢度咩嚟㗎?”
好 social, 成日揾人同佢玩。但有時又怕醜喎,人地問佢叫咩名就唔答。
玩熟咗會同人講嘢。見佢同人講嘢我覺得好得意,好大個仔啊!
興趣:
依然係車同音樂。
成日扮彈琴、打鼓、彈結他、拉大提琴、拉小提琴、攞 “mic" 唱歌,呢排仲識埋扮吹長笛。我扮拉大提琴時佢會“教”我點郁啲手指,扮老師,好攪笑!

2 comments:

  1. 發展進度ok呀!媽媽好了解人仔的脾性呢! ^^
    信毅都要3歲先搞得掂去廁所呢part,記得當時我都有點擔心,但學過來人話齋,呢d嘢遲早識架,媽媽可以放鬆d呢! ^^!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你鼓勵啊,我諗我太心急了!

      Delete