Friday, April 17, 2015

放假

話咁快,我媽已經嚟咗一個月,佢今日返香港了!真係唔捨得呢!

佢嚟到,我輕鬆好多。我媽好開通,又鐘意行吓街,出去食吓飯咁。我哋成日出街,飯都好少煮!煮少兩餐真係做少好多嘢㗎!

我媽嚟幫手睇吓人仔,我同老公就有機會拍吓拖,我自己又可以跑吓步,平時得我自己湊仔,冇可能做呢啲嘢呢!

最開心都係可以同佢傾計。平時有時差,佢要睇孫我要湊仔,冇咩時間可以慢慢傾。佢嚟到,我哋就算只係晌屋企執吓嘢,傾吓計,都好開心!
人大咗,越來越珍惜同佢一齊㗎時間,希望可以快啲再見面啦!

今朝送機,一場去到機場,當然要比人仔睇吓機啦!

6 comments:

  1. 人大左對親情的睇法都唔同左, 想多d 與媽咪相見, 仿且你地仲要分開兩地, 更加想念對方。 不如叫婆婆住耐一點吧!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想佢住耐啲,可惜香港佢有嘢做,唔可以嚟咁耐。

      Delete
  2. 有媽媽幫手真係輕鬆D呢~~下次到你帶埋人仔返香港探佢啦:)

    ReplyDelete