Tuesday, April 7, 2015

復活節揾蛋 party

今日參加咗媽媽會攪嘅復活節揾蛋 party,人仔可以同好多小朋友一齊玩啊!好多謝攪手們花時間心機預備。

除咗有重點活動 egg hunt 之外,仲有得玩染色蛋,egg decoration, 運水蛋, face painting....
由一點半玩到三點半,玩完之後人仔一上車就瞓了!



後記:
開始執蛋時人仔掛住行,執倒隻蛋又掛住睇啲蛋,其他小朋友就好快咁執起好多蛋。我忍唔住同佢講:“快啲執啦,比人執晒啦!” 講完就發覺唔對路。我咁講,好易灌輸咗同人爭,唔好執輸,越多越好等觀念比佢。於是我由得佢慢慢睇,執完之後又同佢講“個個小朋友都有好多蛋,好開心啊!”希望佢唔好咩都覺得要多要 win 至係好。玩樂中,過程玩得開心比結果重要!

4 comments:

  1. 你好叻啦~~諗起每一句說話對小朋友嘅影響,你咁做好啱呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝啊!我發覺咁細㗎小朋友好多觀念都係受大人影響,所以要好小心講嘢!

      Delete
  2. 哈哈,我完全無諗過tim.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能因為我以前有個缺點係會同人比較、競爭,所以比較留意。

      Delete