Saturday, May 2, 2015

Field trip day ~ 睇火車

星期六屋企附近㗎火車站有一年一度㗎 Railroad Days,又近又唔洗錢,我當然有帶車迷人仔去啦!

有火車坐

有好多唔同㗎火車模型睇,個個都好靚,唔係帶住人仔的話,我諗我會慢慢睇,慢慢影相。



仲有真㗎火車頭可以上去參觀。可惜人仔唔肯排隊,所以我哋冇上去。


當然唔少得玩具檔啦!

行咗兩個鐘倒,途中遇到啲朋友,又見到隻大 bear bear, 見到佢都覺得熱呀!

中午倒我哋就走了,人仔又餓又攰,而且天氣好熱,要返屋企了。

4 comments:

  1. 嘩﹗好正呀﹗如果香港有,燒腩仔實鐘意到暈呀﹗

    ReplyDelete
  2. 好特別既活動呀!仲要唔駛錢咁好~~ ^^

    ReplyDelete