Monday, May 11, 2015

回流?

回流呢個題目,耐唔中都會晌我哋屋企提到。始終老公同我㗎父母都晌香港,所以我哋覺得始終有一日要返去。

最近又傾起呢個問題。講真,唔係有屋企人晌香港的話,真係唔洗諗,呢邊當然好住啲。個個回流返去㗎朋友都要一啲時間適應,不過又不至於生存唔到。

返去的話,首先要揾倒工,另外教育亦係我哋 concern 㗎嘢。平時睇新聞睇 blog 都知香港競爭好大,而且主流就係谷細路學術,做好多功課,上興趣班,去比賽。。。 我知有人唔係跟主流行嘅,如果我返去,又會唔會好似佢哋咁有勇氣,唔跟主流行呢?而且人仔唔係香港人,咁佢咪唔可以有九年免費教育?咁佢係咪只可以入私校或者國際學校?

返唔返,幾時返暫時都未知。不過係時候做定功課,開始要睇吓 baby kingdom 了!哈哈!

15 comments:

  1. 我都有諗過,但都係擔心education 問題,所以唔知點好,你諗到話我知。

    ReplyDelete
  2. Living arrangement is another consideration as well

    ReplyDelete
  3. 我都有朋友煩緊哩樣嘢,自己無所謂,最擔心小朋友,慢慢諗清楚啦~~加油:)

    ReplyDelete
  4. 小朋友喺香港讀書真係幾辛苦,唔跟主流嘅媽媽都會有一定壓力,呢個問題要諗清楚

    ReplyDelete
  5. 如果有返黎既打算,同人仔打定中文底好d呢!打咗底就幾時返黎都唔怕啦!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我論各科都要打底呀,唔係就好難追。

      Delete
  6. 每個家庭嘅狀況都唔同,最緊要衡量下邊個選擇會得到或犧牲更多! 祝福妳!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀!真係好多嘢要考慮呢!

      Delete
  7. 香港嘅教育真係……
    其實好多時係無得揀,你唔跟嗰套你小朋友就會給比下去。好嘅學校要求又高,又掙餐死,有咩辦法吖!
    只要你或你先生有hkid,你小朋友就係香港人啦!當然有9年免費教育!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你㗎資料別,有九年免費教育咁都好啲,不過又驚佢大啲跟唔到進度。有得揀,都唔想小朋友咁大壓力。

      Delete
  8. emm.;.. first time visiting you... For living problem, I would suggest you choosing a location with a good blended western culture; e.g. Discovery Bay, Tung Chung, Sai Kung, and many other choices. I would recommend Discovery Bay as I am a resident there. There are more choices of schools there, international, and government funded school. Many expatriates actually sent kids to that government funded school too. Heard that this one is not too harsh or demanding.

    I believe, if you are a HK resident, your kid should automatically be resident la.... and you can enjoy the free education system in HK.

    Of course, whether you like the overall education system is another story.

    Happy to share more if you are interested.

    ReplyDelete