Sunday, December 7, 2014

分顏色

某日人仔攞起張 label 紙晌度貼貼貼,於是我就隨手畫幾個格,教佢分顏色。佢差不多每貼一個都要少少提示,但我發現佢搣同貼貼紙都可以自己做,手指仔靈活咗呢!

另一次我攞咗幾張同貼紙同一顏色㗎紙,比佢對返顏色貼上去,一開始教一教佢佢就識跟返顏色貼。


其實一直都有教佢認顏色,不過佢好似唔係好識,次次問佢咩免色佢都話藍色,指住一樣嘢教佢係黃色,再問佢佢都係話藍色。佢係咪未了解顏色呢個概念呢?


5 comments:

  1. 你個方法好好啊!我都有讓孩子玩貼貼,但還未開始分顏色~ 謝謝你的分享!

    ReplyDelete
  2. 你個方法好好啊!我都有讓孩子玩貼貼,但還未開始分顏色~ 謝謝你的分享!

    ReplyDelete
  3. 人仔D手指仔好靈活呀!
    未認到顏色,會否考慮認咗兩種色先?識咗再加?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喇,我諗都係要由兩隻色慢慢教。

      Delete