Thursday, August 4, 2016

平機票!返香港!

最近聽見有五百幾蚊來回機票返香港,好平呀!攪到我拖住兩件都心郁郁想返香港。諗咗個幾星期,老公請倒假,安排好我返工㗎日子,終於 book 咗機票啦!

我有五年冇返過香港啦!我所有親戚都晌香港,雖然好想返,但一直覺得細路細,返去好煩。人仔以前成日唔瞓覺,喊又喊得大聲,所以唔敢同佢坐飛機。依家佢大咗,希望會好啲啦!

其實係要返吓去㗎啦,太耐冇見啲親戚同朋友。而人仔下年可能正式返學,咁就唔可以 low season 返。二號仲細,依家返去都煩,但我覺得一係就一歲前返,一係就等到三歲。一、兩歲嗰啲時候識行識走但又未係好懂事,塔嗰轉飛機會好辛苦。

今次遇著平機票,係時候返吓去啦!希望旅途順利啦!

7 comments:

  1. 好開心呀!可以返香港同親人見面呢!雖然香港可能變咗好多但始終我哋嘅根喺嗰度,能夠間中返下去都係開心嘅!

    題外話: 呢個機票價錢由LAX飛HKG廿年前都要啦,好抵呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好低呀,聽講依家仲平咗!
      可以返去玩係好開心㗎!

      Delete
  2. 今年d 機票真係堅平,所以我4月先返咋,你幾時返去呀?

    ReplyDelete
  3. 今年d 機票真係堅平,所以我4月先返咋,你幾時返去呀?

    ReplyDelete