Sunday, July 31, 2016

整包癮

幾個月前有朋友嚟屋企,對我哋有部 air flyer 好有興趣,咁啱佢哋有部麵包機好少用,於是我哋就交換機玩啦!
第一次跟機個食譜整方包,麻麻地,於是揾其他食譜整。整過唔同味㗎方包,又整過造型包。

二號出世之後就冇時間整啦。

最近整包癮又起,於是又開機啦!

首先試整奶油包。啲奶油都唔係出面食嗰啲,再整打啲 cream 可能仲好味!

跟住整咗湯種椰絲包。雖然湯種多少少工夫,但啲包真係軟啲呀!人仔好鐘意,但一連八個甜包有啲膩。


前兩日又好想整包,雖然冇乜材料,但都好想整,於是整咗芝士洋蔥包,同埋香蔥芝麻包。

包包造型有待改善,繼續努力練習先!

8 comments:

  1. 勁呀, 兩個小朋友都仲咁有心機
    我部機就嚟生鏽喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係 stay home mom 嘛,成日晌屋企咪搵嘢攪吓囉!

      Delete
  2. 自家製包包好健康呀,而奶油包係我細個時好鍾意食嘅茶點呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 自己整係健康啲呀,不過同買嗰啲仲差啲囉。

      Delete
  3. 包包好靚~~可以交換機玩都唔錯呀~

    ReplyDelete