Friday, August 26, 2016

二號半歲!

過咗差唔多兩個星期至記得寫!哈哈!

半歲㗎佢重16磅,長25.5串,頭圍好似係16.5,繼續做細碼細頭 BB。

佢用哥哥一樣有濕疹,好在冇哥哥咁嚴重。醫生開咗藥,不過唔會揸,因為發覺啲藥係越揸越唔掂!

開始食糊仔啦!一心比佢試 baby led weaning. 所以等到半歲,坐得好啲,對食有興趣至試。第一樣係試蕃薯條,佢冇乜意欲攞,比佢攞住又唔會放入口,明明平時咩都放入口。。。又gag 咗兩次。都幾驚!之後又嘗試整難啲用匙羹比佢,佢又唔食。試咗幾日都係唔鐘意,見到一條條㗎食物冇意欲攞,但係見匙羹就會開口。終於我試吓整米糊,佢又好鐘意喎,我諗都係用返 traditional weaning。

活動能力唔錯,反身好快,又成日軍人式四圍爬,開始做到正式爬㗎姿勢,但未爬到。

多咗唔同㗎發音。之前成日講”L Ger",依家會講“um 咩”“ma",特別係有需要時就會"咩咩ma ma"。

一日兩至三次 nap,有時都會扭眼瞓。夜晚六點幾食完奶就瞓。半夜仲會起身,食一陣就瞓返。想訓練佢瞓過夜,試過兩次唔餵佢抱吓佢跟住放低佢,佢會瞓返,但唔係次次得。有時都係餵一餵佢容易啲。。。唉,我已經唔記得一覺瞓天光㗎感覺係點啦!

Overall 都係一個開心 BB,可能當年哥哥太難攪!佢一見到我就開心笑嗰個樣真係好可愛!雖然仲要餵夜奶,有時又扭眼瞓,但我都好珍惜佢細細粒手抱㗎時候,真係唔想佢大得咁快啊!

6 comments:

  1. 話咁快就半歲!有哥哥做先例,會湊得輕鬆D嘅~~

    ReplyDelete
  2. 唔知係咪因為有咗經驗,我都覺得第二胎好湊好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係㗎,同埋有時唔得閑理佢,無形中訓練咗佢自娛同自己入睡。

      Delete
  3. 睇嚟二號都係抵打一族喎, 乖仔

    ReplyDelete