Tuesday, February 24, 2015

人仔話

人仔耐唔中都會作啲詞出嚟,有時要諗一諗至知佢講咩,但係又 make sense 㗎喎,例如:
倒車:即係泥頭車,會倒泥沙㗎車。其實我覺得呢款車叫倒車比泥頭車更貼切。英文都叫 dump truck 啦!

轆轆車:即係混凝土車。叫轆轆車只係因為架車後面有個轉得㗎大轆轆。

蛋糕餅:某日我開咗個零食櫃,佢一邊指住盒餅,一邊話“蛋糕餅”。我諗咗一諗至明點解佢叫盒餅做蛋糕餅。之前我整芝士蛋糕就係用呢盒餅壓碎做餅底,於是佢就叫呢盒餅做“蛋糕餅”。

彈琴叔叔歌
人仔鐘意聽歌,最近老公揾倒個組合係網琴加大提琴,人仔叫呢個組合㗎歌做“彈琴叔叔歌”。

2 comments:

  1. 我都覺得人仔嘅形容好合理,而且仲證明咗佢真係明白嗰件物件嘅用途添!

    我老公話佢細個時叫boombox做"扌禁"聽,就是按完個掣,就有歌聽!哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. “㩒聽”呢個好得意,又講得通喎!

      Delete