Thursday, February 19, 2015

平淡的新年

上 FB 見好多朋友,特別係晌香港嘅,新年好多節目,好熱鬧好開心。而我呢,年三十同初一,都係晌屋企過。呢兩日本來都有啲節目嘅,可惜我同人仔都病咗。。 。年三十清晨,我無端端肚痛,跟住又屙又嘔。。。 我諗我食錯嘢,但唔知係咩。人仔呢就咳同流鼻水,年三十晚仲有少少燒。好在第二日已經冇燒,但都比平日攰,佢朝早瞓到差唔多九點,中午食咗少少粥,玩咗陣,就話玩完,要瞓,跟住又好快瞓著喎。平時邊會咁易瞓倒。希望佢快啲好返!

點都好啦,希望新一年大家都健健康康啦!

10 comments:

  1. 新年快樂!! 心想事成!!

    祝地地和人仔羊年豐衣足食,病魔遠離妳們一家!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你啊海豚兒!
      祝你身體健康,心想事成!

      Delete
  2. 真係大家咁話啦, 祝你地一家羊年行大運!

    ReplyDelete
  3. 新一年祝你們一家身體健康,心想事成呀!
    好好休息,早日康復啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝啊!祝你一家都健健康康,開開心心啊!

      Delete
  4. 祝你們一家羊年快樂, 身體健康, 喜氣洋洋, 恭喜發財. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝啊!
      我都祝你一家新年快樂,心想事成,身體健康!

      Delete
  5. 羊年快樂!祝你們心想事成,身體健康!要快D好返呀~~

    ReplyDelete