Tuesday, February 3, 2015

26 個月

完全唔記得人仔已經 26 個月大啦!其實一歲之後,已經開始難數佢幾多個月大,過咗兩歲,直頭唔記得,次次都要數一數至知!
日日對住佢,覺得佢好似冇咩改變,但其實佢每日都學緊嘢㗎呢!
飲食:
比少咗 snack 之後,正餐食得好咗,肯食菜食飯。
睡眠:
繼續每日下午一 nap, 夜晚瞓十個鐘度。一唔夠瞓就好 cranky.
溝通:
有傾有講,多好多句子。依家佢想要一樣嘢,會要佢用句子講,仲有講唔該,成日要提佢講。佢有幾個好鐘意㗎故事,佢可以晌我提之下好簡單咁講個出嚟。
Separation anxiety:
人仔日日夜夜都同我一齊,以前我返工或者放佢去 church nursery 佢會喊。依家明白媽媽會返嚟,所以會講拜拜或者媽媽接,然後走去玩。
Potty training:
仲係間唔中可以晌廁所 pee pee. 自己唔會講。不過呢排開始講 “pee pee 緊”, 有時 poo poo 咗會唔舒服,肯即刻換片。
興趣
除了依舊大愛車車之外,都好鐘意音樂。成日要聽歌,依家開始唱倒一兩句歌詞。唱歌做倒好多動作。有首唔知咩歌,佢唱到好似講粗口咁!好鐘意攞住支 quad cane 當 mic stand 扭腰唱歌。又鐘意攞筷子打鼓。
生活技能:
自己除鞋襪,衫褲有時要幫,除出嚟嘅會自己放好,但有時提佢至放好。自己刷牙,不過我會補。提佢會幫手收碗碟,成日講邊啲會打爛邊啲 “冇打爛”(唔會打爛)。有時會幫手開飯。晚晚提佢執玩具,多數都會執。幫手攞餸,執嘢,抺地(成日抺兩抺又走咗去!)間中幫吓手煮嘢 (攪攪陣!)
學術
我 hea 住教,反正唔急住要學。顔色仲係亂晒,咩都話藍色!哈哈!數倒 123,但數量 concept 未識,只知好多、好少、或者冇晒。英文字母最叻係認個 A 字,一見倒會好開心咁指住講“A”,其他要提。

No comments:

Post a Comment