Tuesday, July 29, 2014

蟻隊遊迪迪尼

哥哥一家到訪,點少得去迪迪尼吖,所以佢地嚟到第二日就去啦。因為暑假,我地平日去, 個 park 都人山人海,但係排隊玩 ride 又唔係等好耐喎, 下午仲開始少人添!

雖然朝大家都七,八點起身,但蟻隊攪得嚟入到 park 都十二點啦!所以一去到就食 lunch。食完我陪人仔瞓覺,其他人陪表姐玩 Small World, 仲玩咗兩次。

之後人仔起身,我地就去玩 Autopia. 揸車喎,我以為人仔一定會好興奮,點人仔太矮,坐咗入㗎車裏面咩都睇唔倒,所以全程都無乜反應。

跟住去咗一直好想去嘅 petting zoo!人仔有 D 怕羊仔,唔敢摸佢地!之後去返 Fantasy Land 坐火車,騎木馬,仲玩倒兩次 Small World,因為冇人排隊!

I埋個巡遊就去食飯,之後再行咗一陣買嘢,成九點幾至走!未試過同人仔玩到咁夜呢!

6 comments:

  1. 我覺得呢個年紀small world最啱玩 !

    ReplyDelete
  2. 嗰邊迪迪尼有petting zoo咁好呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我初頭都唔知有!好啱小小孩去。

      Delete
  3. 有成十幾年無去過LA Disney,連有petting zoo都唔知添! ;p

    ReplyDelete