Saturday, July 12, 2014

激氣

今日返工真係好鬼激氣!同個護士一齊 reposition 個病人,佢未數夠三聲就拖,我當然跟唔倒,之後就係咁話我做唔倒攪到個病人姿勢唔舒服,要揾第二個人嚟幫手,仲不停咁同個病人同另一個職員話我做唔倒!

我晌醫院做咗咁耐,成日都 reposition 病人㗎啦,點會做唔倒!我諗個護士見我瘦,就覺得我無力 move 唔倒個病人!其實個病人咁本唔需要咁多人幫,佢自己有能力 reposition 自己,但個護士就係咁話要多 D 人幫。。。

最激氣係佢晌病人面前 blame 我!大家一條 team, 唔應該 blame 來 blame 去,我成日都晌病人面前讚其他職員,等病人放心比我地 serve 佢地。

下午我再經過個 unit, 個護士一見我就黑口黑面,洗唔洗咁呀!

好呷完!

10 comments:

  1. 佢呢D聲大夾惡,慌C比人話係佢出錯,所以先blame on妳。

    Don't let it bother you. 好好享受週日! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你!
      吓真係幾激氣,不過放咗工就冇嘢啦!

      Delete
  2. 咁衰既呢d 人? 唔好理佢, 做自己應該做既事就ok, 加油!

    ReplyDelete
  3. 乜啲人咁衰架! 不過每間公司梗有幾件呢啲極品. 唔好理佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈極品!其他職員個個都好好,個真係極品!

      Delete
  4. 嘩依個護士做乜呀,好似特登跣你咁,仲要響病人面前話你真係好過份呀!地地做好自己,公道自在人心呀!

    ReplyDelete
  5. 謝謝你呀!
    好在呢間醫院冇乜呢 D 人!

    ReplyDelete
  6. 呢個世界乜人都有, 唔洗為左呢D人而攪到自己唔開心~

    ReplyDelete