Tuesday, July 1, 2014

久違了的拍拖日

老公忙,我地又冇人幫手湊仔,所以對上一次同老公拍拖食餐飯已經係年幾前,我媽媽過嚟時。今次我媽媽嚟一個月,佢又肯幫我地湊仔等我地去拍吓拖,咁我地當然把握機會啦!

今次拍拖,我地揀咗去 Getty Center. 行藝術館,哈哈,好似好有文化咁!其實係因為老公想睇一個特別㗎相片展覽,七月尾就完啦,所以拿拿聲去睇。

我地我地朝早先去以前間教會崇拜,順便探吓朋友。之後買咗少少屋企嘢,然後就去 Getty 啦!


一去到就揾個相片展,原來唔係好多張相,有少少失望添。。。 之後去行吓花園,晌草地坐吓。好耐冇試過咁寫意啦!再去行吓其他展館,行到差不多五點就走啦。

夜晚去咗食 waffle sandwich,我地想試好耐㗎啦!好耐無試過可以慢慢食,唔先一邊攪個仔一邊自己快快食,哈哈!食完仲可以行一陣至返屋企。兩公婆有時係要放鬆一下拍吓拖㗎!

10 comments:

  1. 難得有機會二人世界,更難得嘅係你哋都有好好把握二人時光! :)

    ReplyDelete
  2. 真系要好好享受二人世界

    ReplyDelete
  3. 世上只有媽媽好, 有自己媽媽幫吓手, 可以更放心去拍拖 (99幫都冇咁放心呀, HAHAHAHA)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我 99 睇都 ok 嘅,不過佢唔會咁 offer 囉!

      Delete
  4. 間唔中可以拍下拖真係好開心架! ^0^
    遲下啦,等人仔正式返學,日頭可以抽d時間拍下拖啦! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能太少機會啦,所以真係好開心!希望人仔大 D 時會有多 D 機會啦!

      Delete
  5. 有媽媽係身邊真好!好羨慕!

    ReplyDelete