Thursday, January 24, 2013

簡易紐約芝士蛋糕 (附食譜)


前幾日媽媽生日,佢最鐘意㗎蛋糕係 New York cheesecake,所以我整咗一個比佢。由於我想比個surprise 佢,所以就晌清晨襯佢未起身𠴱時整。𠴱段時間通常都係我自己餵奶睇BB(當日老公又要晨早3am返工)為免整唔成,我揀咗個好容易㗎食譜,快快手手整,好在BB好乖冇喊喊,所以我可以晌媽媽超身前完成!

蛋糕細細個再加大大粒士多啤梨做裝飾,媽媽見倒當然好開心個蛋糕又易整,又好食,連唔多食cheesecake 㗎老公都話好食,因為唔太heavy. 

紐約芝士蛋糕(造倒一個6寸薄薄㗎餅,想造個大嘅就double 或者 triple D份量)

材料:
Cream cheese 8oz
糖 1/3 cup
蛋 1隻
檸汁 1TS
vanilla extract 少許 

造法:
1, 預熱焗爐350F
2, 用餅碎加牛油造餅底(今次我用現成㗎)
3, cream cheese 同糖用打蛋器打至軟滑
4, 加入其他材料打至軟滑
5, 倒在餅底上
6, 焗30分鐘

No comments:

Post a Comment