Tuesday, January 15, 2013

有得食、有得瞓

大肚時,好多朋友都同我講"依家有得食就好食,有得瞓就好瞓喇,BB出世之後,你就冇啖好食,冇覺好瞓喇!"有D過來人仲話,諗番起BB剛出世㗎日子就怕⋯𠴱時想瞓,個BB又喊,BB瞓咗,又要做其他嘢,食飯都冇時間,你有排捱⋯⋯ 𠴱時我諗,我都知辛苦,但係唔係誇張到想瞓幾分鐘都唔得呱。我見D剛生完架朋友都有上Facebook 架喎!

依家湊咗B個幾月,我都有得食,有得瞓!冇錯,我生完之後瞓少咗好多,半夜又要起身,食飯又變得斷斷續續,不過都唔係冇得食、冇得瞓。多得我媽幫手,同老公有個一個月長架假期!

No comments:

Post a Comment