Friday, January 18, 2013

高膽固醇

上兩星期老公去check-up, 我又跟住check,保險包嘛,唔洗錢,咪去囉!

今個星期出報告,嘩!我D膽固醇高到超晒標!一向我都飲食健康,有運動,又偏瘦,都有高膽固醇⋯其實都唔係完全意料之外,因為我好多家人都係高膽固醇,所以我膽固醇高D都唔奇,不過冇理由高得咁緊要,唔通係因為我大肚開始少做運動?

我老公問會唔會同大肚有關?於是我上網check 一check. 原來懷孕同餵人奶會令膽固醇上升到超過正常。所以依家check 膽固醇係唔準。咁都冇咁驚!

不過都係小心D好。上星期開始做番運動。體能差咗好多,要操番!

No comments:

Post a Comment