Wednesday, October 31, 2012

Baby shower treat



今個星期日係我地架baby shower。有幾個朋友幫我地攪。真係多謝佢地!其實我地只係想簡簡單單,冇decor都冇所謂。玩一兩個遊戲,食吓野,傾吓計就夠,唔想大家攪咁多野。朋友會預備小食,不過我都打算整一樣。唔想佢地做咁多,而且呢個係一個比我整野食架藉口!哈哈!

前幾日見倒個baby theme candy mold,係用嚟整chocolate/ candy covered pretzel.見佢好靚,又好似好容易,所以就買嚟試吓。仲有一set candy decor tube。雖然D色唔係好靚, 又比用candy melt貴,但係好方便!第一次整,就試吓用佢喇!太難太唔方便,以後就唔會整架喇!

 















呢幾支candy decor野真係好方便!放入熱水,等一陣就可以用,用完扭番個蓋,下次又可以用過!



















我架"double boiler"用嚟熔朱古力!以前成日搬,唔鐘意買野。雖然依家

有個穩定架家,但係都唔想買咁多野返屋企,因為已經有好多野...我連

muffin pan, loaf pan都未買,邊輪到double boiler!所以依家係用個小

煲,加D水,然後放個碗入去放朱古力。又work wor!


















第一批製成品!好容易,好好玩呀!下次用第二D顏色,或者試吓mix顏色先

No comments:

Post a Comment