Tuesday, October 23, 2012

可樂餅

最近見倒 D blog友整,仲整得好靚好吸引。我一向都鐘意食薯仔,而我老公就鐘意食D香脆架野,於是就試吓整。

整嗰時心想,都唔知幾時會再整,特別係BB出世之後,因為又要整薯溶,又要搓,又要炸,整到成手薯溶嗰陣又或者炸緊嗰陣個B喊都幾煩惱。

我整嗰個係冇肉,只係加咗洋蔥同胡蘿蔔。老公食完之後讚好食。我覺得D薯溶好似濕咗D,下次整完D薯溶之後可以雪耐D,等佢乾D。

由於老公weekend 會參加一個長途單車event,於是第二日(星期五)食午餐時,我就同佢講:「你今日要食多D carb呀,要carb loading,要食多D飯。」
老公:「咁今晚食咩好?」
我:「飯呀,今晚煮意粉都得,唔好食太多肉,難消化。」
老公:「薯仔都係carb喎,不如整琴晚D薯餅,好好食呀!」
嘩!老公大讚,仲encore要再食!屋企冇薯仔,都即刻出去買。嗶!竟然連續兩晚整同一個餸!今次仲加咗少少自家種架rosemary!由於薯餅比較肥,難消化,所以都唔係整好多。


No comments:

Post a Comment