Thursday, November 23, 2017

跑出加州~ Vegas 之旅 day 3

第三日朋友要求朝早瞓多啲,我哋冇乜所謂,咪晌 apartment hea 吓囉!佢起身之後同我老公出去買零食手信。佢為咗練馬拉松,所以食得好健康,依家跑完,話要放肆吓!佢哋買咗啲香港冇㗎雪糕薯片汽水返嚟就開零食 Party! 最開心當然係人仔啦!一朝早就有得食雪糕。試咗少少之後執吓嘢,整吓嘢,佢當晚仲有場半馬,所以要預備吓。之後出去又食過!

我哋去咗佢好想食㗎 Shake Shack。都幾好味,不過以咁㗎價錢同環境,個包又以似冇咩特別。

之後去咗行 Trader Joe's 同 Sprouts 買手信同晚餐。到四點就要去返 strips 跑半馬。點知平時都幾塞車㗎 strips 因為路跑賽封路所以大塞車。賽事四點半開始但四點半我哋仲塞緊車!結果朋友五點至去到起點!!佢跑咁多次都只會早到,未試過會遲咁多!証明呢次係 Hea 跑!好在賽事人多出好耐,所以佢可以順利出發!

之前我都有諗過跑半馬,或者跑個10k, 不過太貴啦!好在冇咋,交通混亂人多車多,接送都好煩,又會攪到好夜。

佢跑時我哋就返 Apartment。整嘢比啲仔食,玩一陣跟住就攪佢哋瞓。老公去接返朋友返嚟。

啲人仔瞓晒本來好清靜,可以慢慢嘆晚餐,點知洗衣機漏水!即刻聯絡屋主。我朋友啲衫洗緊一半,成機泡,攪到佢要漏夜手洗衫。。。

No comments:

Post a Comment