Wednesday, November 15, 2017

跑出加州~Vegas之旅 Day 1

Vegas 一向唔係我家杯茶,無端端會去係因為我有朋友從香港嚟參加紐約馬拉松。佢山長水遠嚟到當然玩多幾日啦,咁我就話如果佢去西岸,咁我哋可以一齊跑返場喎!佢就揀咗去 Vegas, 順便去吓 Grand Canyon。我哋冇咁多時間,所以只係去Vegas 同佢會合,同佢跑返場 5k.
星期五一早執完嘢就上路。


經過 Mad Greek Cafe 食午餐,下午三點到達。二號算合作,上車玩咗一陣跟住瞓咗兩個鐘,係食完午餐嗰程喊咗一輪。
我哋租 AIRBNB, 間 apartment 入面幾好,但外面感覺好雜,有諗過即刻揾另一個地方,但好在冇事發生。
晌屋度攪一輪,之後出去超市買啲嘢返 apartment 食,過簡單㗎一晚。

4 comments:

  1. 有小朋友住airbnb確係舒服啲,不過我都明妳指嘅“雜”,我地summer去Vegas一啲outskirt少少嘅地方都有呢種感覺,真係幾唔安心。

    又,妳好夠快手呀,影到嗰個路牌,哈哈,只要road trip去過Vegas,都會明!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我就係住 strips 出少少㗎地方囉,間 apartment 外面仲要比較殘,隔離嗰啲望落都靚少少。
      個仔聽到有地方叫 Zzyzx 笑咗好耐呀!

      Delete
  2. 專登去跑馬拉松,你真係好有心呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友香港過嚟跑真係有心啦!我覺得去旅行揾場比賽跑吓,成件事即刻型咗!嘻嘻!

      Delete