Thursday, November 16, 2017

跑出加州~ Vegas 之旅 Day 2

第二日一早去咗 Walmart 買啲嘢。之後去接機,接機後本來諗住去食午餐,但講講吓變咗去 expo。雖然我只係參加5k,但同一賽事仲有10k 半馬全馬,而且呢個係大型賽事,所以有大型 expo!

好耐冇去過呢啲 expo, 一開頭仲諗住攞一攞選手包再行個圈應該好快攪掂,點知行咗差唔多兩個鐘!我哋仲放咗個 Stroller 晌 apartment, 二號成日要我抱,唯有當負重訓練啦!
一開始攞選手包,跟住有好多贊助商㗎運動產品同大會紀念品賣。同埋有好多公司㗎 booth,有遊戲玩,禮物送,試飲試食試用等。我唔諗住買嘢,但朋友想買,所以我哋周圍行等埋佢。條比錢人龍長到呢。。。好在有好多嘢睇!最後大會嗰檔有張嘢比人簽名畫嘢,啲仔就係咁畫。

場内仲賣一件衫有晒所以參加者個名。我揾倒自己個名啊!不過丁屎咁細,哈哈!
行完 Expo 都兩點,二號已經不停講 “餅餅”,所以我哋都快快揾嘢食。
朋友話嚟到美國冇餐好,原來佢食咗好多麥記、Wendy's 呢啲 junk food, 咁當然唔好食啦!我哋要快,結果去咗 Blaze Pizza。佢話好好味呀,終於有啲好嘢食!
食完嘢就返 Apartment 換衫準備跑 5k 啦!
五點幾去到比賽場地,天黑晒,好多人啊!第一次跑咁多人㗎5k! 本來仲諗住半個鐘就跑完,點知排隊出都出咗半個鐘!早知排前啲啦!

我同朋友輕鬆地跑,中途影吓相咁,大約33分鐘跑完。

之後攞咗啲嘢就走。嗰晚仲有音樂會,我哋冇留低,一來要快快同老公細路會合食晚餐,二來人多地方我都係想快啲跑完走人!
晚餐去咗一個越南華僑介紹㗎越南餐廳。我好想叫碗熱粉食,但要就二號,佢食飯唔食粉麵,所以叫咗碟豬扒飯。從來唔鍾意食飯㗎我依家出街成日都要叫飯。。。啲食物真係唔錯,可惜我都唔可以慢慢品嘗。二號成餐飯晌度攪攪震,我都唔知自己食咗咩!哈哈!
食完就返 Apartment 沖涼瞓覺啦!

2 comments:

  1. 做媽媽嘅真偉大,連自己想食而其實又好簡單嘅都放棄,以仔行先。唔知可唔可以叫碗白飯比二號,然後再喺湯粉到夾啲餸比佢食呢。。。雖然浸過湯啲餸嘅味道都唔一樣。^^”

    ReplyDelete
  2. 好耐無見啦地地^^小朋友都大咗好多呢,以後可以多D出去玩~~

    ReplyDelete