Wednesday, November 22, 2017

21個月有多

又一個月,真快!呢個月講多咗嘢,雖然有時講唔正。講得最多係“bam bam" (餅餅),某日食包時攞住塊包同我講 “抿”,一開頭我聽唔明,聽聽吓至知原來佢想我幫佢抿塊包。㩒制時會講 "do",聽到車響銨會講 “bib"。 琴日講麵麵,今日試講袜同褲不過唔正,就咁講應該冇人聽得明!

某日聽到佢 hum 哥音樂音啲歌,原來歲幾就識唱歌!

同哥哥多咗互動,去公園兩個追嚟追去,又一齊玩滑梯,佢哋 friend 㗎時候好開心,不過每日二號都會攪哥哥啲嘢攪到哥哥紮紮跳!

食嘢仲係麻麻地。新嘢唔鍾意試。一餐如果有一樣嘢佢好鍾意就只會食嗰樣嘢,其他嘢完全唔食。一般飯加剪碎㗎餸佢會食,但有時食食吓又會吐返出嚟。麵同麵包就一時時。依家水果都唔係咁鍾意食,最鍾意係餅同飯。湯都鍾意飲所以我都盡量煲。

一日瞓一覺,有時半個鐘有時個幾鐘。仲食要食奶或者晌車度至瞓得著。有得玩就會一直玩玩玩!夜晚八點瞓到朝早六點幾,有時清晨會醒一醒。

依家脾氣大咗,又開始有自己主見。出街唔鍾意坐 stroller 要自己行。跟住有時又要抱。今個星期仲要哥哥放假,帶晒佢哋去買嘢實在幾煩,成日多多要求又四圍走,買個餸都攪到耐,我諗成間超市啲人都聽倒我喝仔!!哈哈!

有時好想二號快啲大個,歲幾兩歲真係幾煩,但有時對住佢又覺得佢好得意,唔捨得佢大得太快,好矛盾啊!

2 comments:

  1. 我好明你嘅矛盾心情,我妹妹又係開始有自己意見成日扭,但講又唔係次次講得明,有時聽到佢keep住喊唔停都真係會覺得煩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個年紀係好得意,但係又可以好煩!

      Delete