Saturday, October 24, 2015

Playdate ~ jumping house

星期一朝早有個朋友 text 我,話佢個仔唔洗返學,有冇興趣 play date。我哋得閑,於是就一齊去咗 jumping house 玩。嗰度有好多 bounce houses 同玩具,其中最多係車!

我一早做少少家務,再 pack 埋 lunch 就出去啦!我哋十點半去到,晌嗰度食咗個午餐,一直玩到一點半,啲細路當然好開心!

原來屋企附近有個咁㗎地方,以後放電有多個選擇啦!

2 comments:

  1. 呢D 真係好work,我地附近都似有但未去過,係時候研究下,冬天有地方放電!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你哋嗰邊冬天咁凍,更加要揾啲室內放電地方啊!

      Delete