Thursday, October 22, 2015

介片有突破

嘗試介片都有幾個月啦!一開始都幾成功,因佢已經識晌廁所小便,但係攪攪吓佢就唔肯去。叫佢去佢話冇,試吓都唔肯,又唔會自己出聲話要去喎,什至瀨咗都唔出聲。大就一時得一時唔得,有時朝早晌片度去,有時瀨咗唔出聲。。。 同佢坐廁所就又冇,但耐唔中又會識得同我講要去廁所跟住又去倒喎!

成日瀨咗唔出聲攪到我好忟。我聽有人講過當你都冇耐性㗎時間,就係要停一停㗎時候,過一排至再試。初初我都唔想停,眼見佢其實識,希望佢快啲攪掂,唔想佢慣咗用片,但又真係好煩,所以都係停一停。

其實都有啲爭扎,有時會覺得唔好停,一直比佢試,會快啲攪掂。一停,又驚佢有排至誡倒。但係另一方面又覺得呢啲嘢迫唔嚟,佢 ready 時自然好快攪掂。

On and off 試咗幾次,最近又再試返,今次有進步喎!雖然仲有瀨,但至少佢會同我講,同埋開始主動同我講佢要去!

原來真係唔洗驚,到佢 ready 時,真係易啲,希望今次成功啦!

2 comments: