Wednesday, June 10, 2015

沙灘 tide pool 遊

今日約咗朋友去沙灘,佢介紹潮退時可以去 tide pool 睇海洋生物。我之前唔係好知 tide pool 係咩,原來係潮退時有啲海水留咗晌近岸㗎石堆中,會有好多海洋小生物晌裏面。所以我哋揾咗一日早上係潮退,就去沙灘啦!

去到人仔一見沙就要我抱,我先同佢去一個 tide pool 睇吓。由於啲石都唔易行,人仔驚成日話要抱,但又抱唔倒,所以行咗少少就出返嚟,我都冇細心睇吓有咩生物,只係見有好多貝殼同兩條魚仔。


之後去沖浪,不過水好凍,我哋只係比啲水沖吓腳咁,沖兩沖人仔又驚,又要抱。

過咗一陣朋友到啦,呢個時候人仔好似變咗另外一個人咁,夠膽落地仲要晌沙度跑!

跟住我哋一齊再去 tide pool。朋友一睇就見倒有好多生物,我仔細睇睇,原來真係有好多!最多係寄居蟹同蟹仔,魚仔都唔少,另外又有啲珊瑚之類㗎生物。

行咗兩轉 tide pool,人仔㗎爬石技術好咗,又冇咁怕污糟,叻仔!
之後我哋一齊 picnic, 食吓嘢,傾吓計,咁就到人仔 nap time, 我哋走啦!
一向我唔係特別鐘意去海灘,可能有啲怕污糟怕麻煩啦!但其實玩落又覺得幾舒服, tide pool 又好有趣。對我同人仔嚟講都係好好㗎經驗呀!

No comments:

Post a Comment