Wednesday, June 10, 2015

Legoland 一日遊

久違了的家庭日!老公終於得閑,可以一家三口出去玩啦!今次 day trip 去咗 Legoland。

一入去就去坐火車,跟住晌 playground 玩咗一陣。

人仔大個仔啦,自己揸車!可惜駕車壞壞地,結果要工作人員推車!

話明 Legoland, 當地隨地都有 Lego 玩。好鐘意呢啲大大舊,軟軟地㗎 Lego。

呢個坐消防車+救火 ride, 一家人一齊合作咁玩,好好玩,我哋玩咗幾次呢!


好欣賞有啲 ride 排隊㗎地方有 Lego 比小朋友玩,咁就唔洗咁悶啦!

我哋仲專登帶咗游泳衣物玩水,人仔玩到濕晒,玩得好開心。
下午要人仔坐 stroller, 希望佢瞓個覺,點知佢又唔肯瞓。雖然冇瞓覺,又睇得出佢好攰,但全日都冇扭計。玩完一樣佢想再玩,我哋話不如玩另一樣,佢又肯。玩最後一樣之前係咁同佢講話呢個係最後㗎啦,玩完就離開去食飯㗎啦,佢又真係好乖咁一齊離開。食晚飯時食得好好,食完上車至瞓。表現好好,低我哋多帶佢出去玩!

6 comments:

  1. 佢地有得玩就連 nap 都唔駛架啦! 好似好好玩,我都想玩埋一份

    ReplyDelete
  2. legoland真係好啱一家大細去玩呢^^

    ReplyDelete
  3. 嘩﹗legoland呀﹗EE恨咗去好耐㗎啦﹗人仔有咁多lego玩梗係唔使nap啦﹗哈哈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你哋都揾機會去吓啦!
      人仔好攰但對眼一直望住啲 Lego 唔肯合埋!哈哈!

      Delete