Friday, June 12, 2015

開始戒片了

原本打算下個星期試吓戒片,但幾日前人仔換完衫,冇著片,冇著褲之下走咗去玩,於是我乘機試吓同佢戒片,因佢已經識晌廁所 pee。

佢玩咗一陣我就叫佢去廁所,去完佢喊晒咁話要著片,於是我就同佢講唔著片就可以玩新火車玩具(呢件玩具係之前見平買落,但唔想無拿拿比新玩具佢玩,所以一直放咗晌度)。佢著咗條面褲之後就即刻走出去玩,唔再要片。

成功 pee 咗幾次之後賴咗一次。之後佢就主動話要著低褲(之前點都唔肯著㗎!)。

Pee 暫時要定時叫佢去,自己唔識主動同我講要去。賴咗幾次之後就好少失手,有時 nap time 冇片都得。又試過出街食飯都冇事。poop 就煩了!佢依然係一 poop 嗰時就話:“唔要媽媽。”,唔比我接近佢。咁我叫佢自己入去廁所,去落低褲都好,至少佢會養成晌廁所大大㗎習慣,不過佢係唔理我。亦試過即刻鼓勵佢坐廁所,但佢都係同以前一樣,一係就已經去咗,一係就坐好耐都冇嘢出。

佢好多時食完早餐會去,咁我就同佢去廁所玩啦,希望玩玩吓佢會去,但佢又冇喎。仲攪到佢時間亂晒,又去得少,如果攪到佢便秘就慘了。

日日都同佢講有 poo 要去廁所,佢自己都識講,又成日比佢睇我哋去廁所,又攞啲公仔示範。。。但係到佢自己去就去咗落低褲度。。。

睇過啲文章話有啲細路係咁,有啲會自己要求換返片至去倒。如果係咁,就要慢慢教佢要晌廁所去。首先要佢入廁所去,習慣之後要佢片坐廁所包住片咁去,再之後晌條片度剪個洞比佢坐低去,最後除片去。

不過人仔依家一開大時係都唔肯入廁所,唉,睇嚟有排攪。

2 comments:

  1. 戒到vee都好叻仔啦,poo呢D急都無用,等佢慢慢ready啦

    ReplyDelete