Monday, March 11, 2013

I love my job!

我好幸福,BB出世兩個月之後至開始返工,仲只係返part-time. 我識好多朋友生完一個月就返工,幾辛苦。

其實我返全職屋企架經濟會好好多,不過我地雙方家長都唔晌美國,而我老公又好堅持要自己湊BB,所以我依家返part-time. 我媽返香港之前我就返多D,佢返去我就只可以返weekend喇。

做Healthcare真係唔錯,返工時間可以好flexible, 又容易搵工,而且工作性質係幫人,好有滿足感。做物理治療更加好,因為唔洗返夜班,冇理由半夜三更叫醒人做運動咁麻!

依家我晌醫院做,主要工作係評估病人架活動能力,鼓勵病人活動同教病人點起身落床行。唔好以為起身落床行好簡單,當個病人晌ICU, 插住幾十條喉,要扶佢坐起床邊,至少要兩個人,仲要小心睇住佢架情況,一路check 住心跳、血壓等等架vital sign, 都唔簡單!

有時夜晚瞓得唔好,第二日又要返工,都幾攰。不過我好鐘意份工,每次放工都好滿足,而且唔係日日返,所以都唔辛苦!

No comments:

Post a Comment