Thursday, February 21, 2013

餵人奶

當我仲係single時,同一位已為人母㗎朋友講過,如果我有BB,我一定餵人奶。跟住佢話,唔係想餵就有得餵。當時我唔明,唔知有咩困難,依家自己試過,終於明白!

初初埋身餵人仔,佢唔係好食倒,攪到dehydration,尿尿橙紅色。而且我比佢啜/咬到好痛。於是我要加奶粉,又pump人奶用樽餵。當時都擔心人仔會乳頭混亂,以後會唔識埋身食。

上星期開始朝早四、五點𠴱餐埋身餵,仲試埋側臥姿勢,舒服D!又得喎!可能人仔為食,唔理係人係膠,總之有奶出嘅就啜!埋身餵雖然比樽餵耐D,不過就洗少個奶樽,而且唔洗去雪櫃攞奶坐熱,直接食,最新

嚟兩日加多咗奶比佢,又開始要加奶粉喇⋯⋯希望快D有多D人奶喇!

No comments:

Post a Comment