Friday, July 28, 2017

隨心。隨意。三日兩夜 road trip

上兩星期一家人去咗個短旅行。呢排好熱,一直都唔知去邊度好,晌出發前一日至抽籤決定向北行,朝早 book 好住宿地方就出發!
第一晚揀咗間 RV 住。有得晌車屋瞓覺,人仔好開心!

嗰度係郊區,屋主有餵狗仔同七隻雞,佢哋仲放咗幾隻新鮮雞蛋比我哋,所以我哋早餐有新鮮 free range cage free 㗎雞蛋食!

隔離屋有馬,另一邊有羊,小朋友有動物睇好開心。
好鍾意呢間車屋,可惜佢第二晚 not available.
第二日我哋出發去沿海㗎公路。見有海灘就停吓玩吓。今次係二號第一次去海灘呢!
之後去咗一個碼頭旁邊食午餐,順便參觀吓個個 Discovery Center。跟住繼續上路,見有個地方有海獅睇又停低睇吓,估唔到有好多海獅呢!
睇完就繼續去一個聽聞好靚㗎境點。去到二號瞓咗,嗰度啱啱有婚禮,都唔係好睇倒境,行咗一陣就出發去住宿㗎地方。
呢晚係住 KOA 㗎 cabin。我哋只租倒最細冇廁所㗎 cabin。啲細路細,冇廁所實在唔方便,而且呢個 KOA 㗎廁所冇咁乾淨,冇下次了。
個 Campsite 有個大彈床同一啲小室外遊戲。


嗰晚好熱,間房又有啲污糟,所以我只想快啲走。其實以前我都鍾意 camping 又唔怕污糟,不過可能人大咗,又要照顧細路,所以冇咁鍾意 camping。
第二朝我哋去咗隔離個湖行個圈,環境好舒服!之後就回程返了。中途經過一間裝修特別㗎酒店,借個洗手間,再晌附近食啲嘢,就返揸幾個鍾車返屋企了。
今次第一次冇咩計劃地去旅行,沿途發掘有咩好玩有趣㗎地方,估唔到又幾好玩喎!

1 comment: