Monday, July 10, 2017

乳腺炎--餘波未了

乳腺炎好返晒,仲可以一家人去個三日兩夜短旅行,就晌最尾嗰朝,手臂有啲痕粒粒。我哋嗰幾日係去郊區住 cabin,我以為比嘢咬。點知啲粒粒越來越多,整整吓成身都係。好在其他人冇事!以為瞓一晚會好,點知第二日冇好到仲要發燒!於是又去 Urgent Care.
去到 Check-in 個護士都認得我!佢話我應該唔係比嘢咬,似係對 antibiotics 敏感。我食咗成個幾星期至發出嚟?
入去見醫生,佢好肯定咁講我係對 antibiotics 敏感。原來食咗咁多日至敏感都唔係罕見,我後來睇啲文章話有啲人食完幾個星期後至有過敏反應!咁都好,起碼乳腺炎好返先攪啲咁㗎嘢。
知道係 Antibiotics 敏感我都安樂啲,起碼唔係咩傳染病,最驚傳咗比啲細路!
睇完醫生攞咗藥就返屋企。其中一隻藥係口服類固醇!我就唔敢掂啦!人仔就係揸咗類固醇攪到啲皮膚越來越差!
老公帶咗啲仔去教會,我就晌屋企休息。發咗成日燒,差唔多冇離開過張床!到夜晚至好少少!
第二日冇發燒,不過仲係成身紅紅腫腫咁,不過感覺好好多,希望啲紅腫快啲退啦!

6 comments: