Tuesday, July 4, 2017

乳腺炎

估唔到,餵人奶餵到十六個月都仲會有乳腺炎!
星期一開始有少少痛,之後兩日再痛啲,仲發現有啲紅。星期四半夜痛到瞓唔倒,咁啱呢幾日二號瞓得唔好,攪到我半夜三點幾之後冇乜點瞓!朝早發現紅㗎地方擴大,又好痛。個人好攰,一開頭仲以為唔夠瞓。之後發燒又越來越攰,叫老公請假睇仔,我頂唔順!
早上瞓咗一小覺都仲係好攰發燒發冷,於是去睇醫生。
晌疹所即刻食止痛藥同打枝 Antibiotics. 跟住攞藥。成個過程都好辛苦好攰。
返屋企瞓足全日,好在老公都算攪得掂兩隻細路。
第二日好好多,但都聽醫生講返疹所 follow-up。紅㗎地方又擴散咗,於是醫生開多一隻抗生素比我。我唔鍾意食藥但冇法,唔食藥等陣啲菌繼續散出去就慘!
好彩有去 follow-up, 因為下午又發燒!可能第一隻抗生素殺唔倒啲菌。
之得慢慢好,退燒,冇咁痛,不過餵奶都仲係好痛。我盡量 pump 出嚟但 pump 好耐至有半安,其實我都唔知依家有幾多奶,但感覺好似唔係好出。
過咗五日都仲有少少痛,好似之前塞奶咁。想同二號戒奶㗎啦,但佢呢排瞓得唔好,一醒就要啜唔係就大喊,希望等我好返晒就慢慢戒啦!

7 comments:

  1. 我之前一有少少硬或者塞就食卵鱗脂,lucky enough 無真係發過炎。你可以研究下~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝呀,之前塞塞地都食過一輪,諗住都就嚟餵完就冇食。。。可能真係要繼續食。

      Delete
  2. 同是天涯淪落人呀
    我今次餵奶一路都算好順風順水, 以為今次有好日子過
    點知大約兩個月前又係無啦啦勁塞, 超痛超攰, 個胸又紅又腫咁, 痛到頭都痛埋
    唉, 真係有苦自己知呀.........
    我冇睇醫生呀, 𢾾吓按吓, 時好時壞咁, 但奶就所剩無幾囉
    加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh no, 塞奶真係好痛苦,希望你以後順利!

      Delete
  3. 乳腺炎真係試過一次就怕怕,除咗食藥都要畀二號啜多D呀,佢哋會啜得通過泵㗎

    ReplyDelete