Wednesday, September 16, 2015

四日三夜 Bay area 之旅

我媽過嚟一個月度,啱啱個周末去咗 Bay area 探佢一個朋友。
星期五夜晚至出發,去到係半夜兩點!人仔差唔多瞓足全程,不過去到醒咗,半夜三更發覺晌陌生地方,當然喊爆!喊完之後仲要我攪咗好耐至瞓返,我都唔敢睇嗰時幾點!
第二日八點幾人仔就醒咗,不過我哋都係攪到十一、二點至食完嘢出去。我就唔夠瞓之下要陪玩。。。食完嘢,出咗去附近一個公園行。嗰度有個湖,有條 trail 晌湖邊,見倒好多野生雀仔,又有個小 playground.


晌嗰度散吓步,玩一陣,之後就走啦!一上車人仔就瞓咗,不過都唔係瞓好耐。
佢瞓完,hea 一陣就出去食嘢,之後返屋企沖涼瞓覺。
第三日去咗 Napa Valley. 朝早十一點幾食個 brunch 之後出發。我唔飲得,去到都係行行企企睇住個仔。


夜晚晌嗰度食埋飯就返屋企。人仔下午只係 nap 咗一陣,所以夜晚一上車就瞓咗,仲瞓到抱上屋企,同佢抺身換衫都係一直瞓!佢真係好攰呀,平時一抱佢落車已經會醒!
第四日返屋企啦!朝早食完早餐就同人仔行去附近一個 playground 玩,因為要等其他人 ready 好至可以出發。最後十二點幾至出發,人仔上車冇耐就瞓咗,仲瞓咗好耐,睇嚟呢幾日作息時間亂咗,攪到佢唔夠瞓。
下午無端端因為整路而賽咗成個鐘,嗰度行一條路,周圍咩都冇,想行另一條路都唔得!結果攪到好夜至返到屋企!
今次個 trip 主要係探媽媽個朋友,有大有細大家又冇咩所謂要去邊,所以行程好 hea。我覺得 bay area 好舒服啊,特別係我哋住嗰邊,行出去就有條 trail, 又有 playground , 環境清靜但又交通方面好近 freeway。唔怪之得嗰邊啲屋咁貴啦!

No comments:

Post a Comment