Monday, November 12, 2018

Legoland 兩日一夜遊

之前有人送咗幾張 Legoland 飛比我哋,見酒店有一晚平啲,於是就 book 埋酒店住一晚。某日人仔放學,我哋成家一齊接佢,跟住就直接去啦!之前冇同啲仔講,佢哋晌車度知道係去 Legoland 開心到不得了!
去到就入酒店,今次係住 Castle Hotel, 人仔好開心呢!晌酒店都好多嘢玩,有 treasure hunt, 有 playground, 有泳池, 有表演睇又有戲睇。啲人一開始唔去玩水,攪到食完嘢七點幾至話要玩水,雖然有暖水,不過都係凍。二號玩咗一陣我就同佢返房。

第二朝起身就去食早餐。酒店啲早晨又唔錯喎!食完就去玩啦!
嗰日唔多人,好多嘢排一陣隊就玩倒,仲可以玩幾次。有幾個地方有得砌 Lego, 佢哋玩得好開心!
我自己都鍾意 Legoland。唔多人又唔太大,可以玩倒好多嘢。就算兩歲㗎二號都有好多嘢玩。都唔明點解啲人成日話 Legoland 細唔好玩,又話三歲以下冇嘢玩。二號至少玩咗10樣嘢啊!唔迫人,玩都玩得舒服啲!
我哋應該好快又會再去㗎啦!

2 comments: