Saturday, October 20, 2018

關於我同跑步的20件事

寫"關於自己的30件事"㗎時候當然有諗到跑步,但跑步都有好多件事,所以寫多篇"關於我同跑步的20件事"。

1, 中學時代有跑田徑,多數跑400米,因為100/200 米唔夠人快,見400米冇人跑就跑。覺得好長好辛苦,當年阿 sir 話 400 米係短跑時有啲驚訝。

2, 冇受過咩訓練,但有機會代表學校出去比賽,當然冇贏啦。

3, 大學初時耐唔中會跑吓。之後冇跑一輪,跟著有一次諗住跑吓做吓運動,點知跑完腳酸痛,之後就停咗。

4, 讀 PT school 時覺得真係要做吓運動,開始去 gym, 之後天氣暖就出去跑步,覺得好舒服,咁就開始玩長跑。

5, 第一個5k 係04年。

6, 第一次跑超過1個鐘係因為迷路,之後發覺原來自己可以跑咁長,開始想試全馬。

7, 第一隻全馬係朋友幫我報的。

8, 鍾意 Asics 跑鞋。

9, 以前落雨都會跑,仲覺得自己好型。

10, 試過最凍華氏0度以下出去跑,係因為返工激氣所以想去跑個圈。但因為地結晒冰唔係好跑倒,個身暖唔倒,所以跑咗幾步就返屋企。

11, 以前長課鍾意食住軟糖跑。

12, 跑長途補給做得麻麻。跑完隻馬餓到顛!但係跑得慢,見好多蕉皮但冇得食因為比人食晒。

13, 有機會想去日本跑,同埋 Twin Cities Marathon, 因嗰度有一啲跑步回憶。

14, 想同朋友跑場馬拉松接力賽。

15, 依家鍾意跑5k, 唔需要花太多時間練,壓力又冇咩,而且鍾意有啲速度。

16, 生完仔好少跑,直至有朋友揾人一齊跑10 k 我至跑返。

17, 以前要 sign up 比賽迫自己跑,跟住訓練計劃練。依家有冇比賽都會跑吓,練咩隨意,但有比賽當然會 motivated 啲啦!

18, 希望5k 可以接近20分鐘頭。

19, 感恩好少傷 (可能跑得少)。但之前 plantar fasciitis 都攪咗一年有多,改咗跑姿好咗啲,最後發覺行同企㗎姿勢都好有影響,改咗之後好返晒。

20, 希望可以跑到老。

2 comments: