Friday, October 21, 2016

二號八個月大啦!

又係遲咗,近來懶寫 blog, 但都好想記錄返日常生活同小朋友㗎成長,佢哋大得好快,唔寫低好快會忘記晒!

瞓得越來越差,可能啱啱感冒,呢個星期夜晚兩三個鐘就醒,日間瞓一陣又喊醒,唔夠瞓又炆啲,攰到我呢。。。

食嘢就好叻,似當年㗎人仔咩都食!見佢開始識咀嚼,就唔再打泥,轉切粒,又食倒喎。粥仔飯仔照吃。有時整蕃薯紅蘿蔔切條比佢當 finger food 食,練習吓手指仔。

活動能力繼續進步。坐得好穩,識正式爬,扶住企時可以行兩步。好鍾意企,不過我想佢爬多啲。

呢個月又講多咗嘢。好鍾意同人玩,成日同哥哥玩到哈哈笑。兩個相親相愛係好事,不過一齊瞓午覺時,佢哋掛住玩唔瞓覺都幾激氣。有時我瞓咗佢哋都未瞓!

咁就八個幾月啦,湊住兩個,時間過得好快呀!

6 comments:

  1. 小朋友病父母最辛苦,你都要好好保重~~
    佢食嘢又真係幾叻喎,有哥哥做榜樣,我諗學其他嘢都快D^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你啊!
      有哥哥跟住,媽媽又有少少經驗,弟弟係學得快啲呀!

      Delete
  2. 話咁快就8個月喇................又好唔捨得喇
    我個女又係, 越訓越差, 早上啲NAP , 訓十分鐘無啦啦冇聲都會醒, 激死我

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔捨得呀!但有時又想佢快啲大,容易湊啲,真矛盾!
      八個月㗎 BB 可能開始鍾意玩唔鍾意瞓!

      Delete
  3. 食嘢好叻呀﹗八個月已經唔使打泥﹗
    陪瞓晏覺我都好怕佢哋是但一個搞搞震搞到另一個唔瞓,因為佢哋唔瞓我就無得抖,哈哈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我見佢 poo poo 有啲食物粒,但我見佢有咀嚼又吞倒就算!
      瞓覺真係煩,最好有個掣一㩒佢就會瞓著!哈哈!

      Delete