Tuesday, October 4, 2016

10K race!

經過兩個月㗎練習,星期六就係跑 10k 㗎日子。清晨餵完轉奶,BB 瞓返就出發,時間啱啱好!

去到泊好車,攞 bib, 四圍行吓,之後就陸續見到媽媽會㗎朋友嚟到。多謝發起人,參加 event 迫我跑返步,令我重拾跑步樂趣!
今次目標一個鐘内。一開始都係慢慢嚟,大約十分鐘一 mile,後段加快,雖然有啲上落斜,但唔難跑。最後 58:59 衝線, 9:30 min/mile! 達到目標!
今次有幾個人一齊玩,好開心!大家都揾緊下一個 event 再一齊玩!
下一戰係 11月6日晌香港!繼續努力!希望可以再快啲!

5 comments:

  1. 你好叻呀﹗我諗我已經唔會再跑得郁﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我初初都唔得,練練吓就得㗎啦!

      Delete
  2. 地地你好勁呀,我宜家上幾級樓梯都冇氣XD
    下一戰香港,會特登返黎比賽嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我下個月返香港呀!咁啱有朋友跑,我又跟埋玩吓囉!

      Delete